écht werk
Universiteit Twente: de customer journey van aankomende studenten
Een kerntaak van de afdeling Marketing & Communicatie van Universiteit Twente is aankomende studenten begeleiden bij het kiezen van een passende studie. In september 2020 is Helma in het marketingteam van één van de faculteiten gestapt en heeft op voortvarende wijze aankomende studenten kennis laten maken met de UT en haar opleidingen.
Maart 2020: Crisiscommunicatie COVID-19 in de zorg
Saxenburgh biedt regionale integrale zorg op het gebied van ziekenhuiszorg (Saxenburgh Medisch Centrum), ouderenzorg, thuiszorg en revalidatie. Helma heeft een half jaar als interim communicatie adviseur ons team versterkt.
Hoe krijgt een niet echt sexy maar zeer innovatief product in een niche markt toch aandacht?
Helma heeft bij NPS Diesel een voortrekkersrol gespeeld bij het in de markt zetten van de merken Zenoro en Xeamos.
Gemeente Oldenzaal, de Glimlach van Twente
Als interim communicatie adviseur was Helma verantwoordelijk voor de portefeuilles ruimtelijke ontwikkeling, realisatie, openbare ruimte en verkeer & vervoer. Hierbij werkte ze nauw samen met de projectleiders.
Morskate Aandrijvingen, van toe-leverancier naar mee-leverancier
In 2010 is Helma bij ons gestart met de opdracht het professionaliseren en implementeren van onze marketing- en communicatieactiviteiten. Op basis van ons businessplan schreef zij een marketingcommunicatieplan met budget, die ze daarna elk jaar actualiseerde.
Ook toe aan échte marketing?
Uiteindelijk wil je als bedrijf groeien in omzet, marge, naamsbekendheid, marktaandeel. Als publieke organisatie wil je het vertrouwen winnen van je doelgroep, een dienstverlener zijn. Marketing en communicatie helpen daarbij! Laten we kennismaken.
We moeten écht afspreken.
Wil je kennismaken? Heb je vragen of wil je een offerte?
Bel me of mail me, dan maken we een afspraak.