Selecteer een pagina

case:

Morskate Aandrijvingen, van toe-leverancier naar mee-leverancier
Onze focus ligt nu meer op online marketing en het verstrekken van gedetailleerde informatie via onze website.

In 2010 is Helma bij ons gestart met de opdracht het professionaliseren en implementeren van onze marketing- en communicatieactiviteiten. Op basis van ons businessplan schreef zij een marketingcommunicatieplan met budget, die ze daarna elk jaar actualiseerde. 

Het doel in deze was: De meerwaarde van Morskate Aandrijvingen veel meer uitdragen, de mensen van Morskate daarbij een grotere rol laten spelen, en naast de technische advisering het klantcontact persoonlijker maken. Ze wist ons er ook van te overtuigen om het budget van een beurs waar we al 25 jaar aan deelnamen, omdat dat zo gegroeid was maar waar weinig nieuwe leads uitkwamen, te steken in online marketing en een nieuwe website. De nieuwe website moest overzichtelijk en makkelijk toegankelijk zijn en tot in de kleinste details de juiste informatie bevatten.  Het resultaat was een enorme stijging van het aantal bezoekers en daarmee de offerte aanvragen. In 2013 zijn we verhuisd en dat was hét moment om ook de huisstijl te restylen, begeleid en geïmplementeerd door Helma.  

Wat Helma kenmerkt is dat ze snel begrijpt welke wensen wij hadden. Dit heeft ze snel en doeltreffend om weten te zetten in de praktijk, zodat het praktisch en efficiënt toepasbaar is.

Frans Nijman
Managing Director Morskate Aandrijvingen

Resultaat

De nieuwe focus op online marketing en nieuwe website heeft gezorgd voor een enorme stijging van het aantal offerte aanvragen.

We moeten écht afspreken.

Wil je kennismaken? Heb je vragen of wil je een offerte?
Bel me of mail me, dan maken we een afspraak.

Adres

Deldenerstraat 294

7555 AL  Hengelo

Telefoon

+31 6 416 105 88

E-mail

helma@echthelma.nl

8 + 10 =