Selecteer een pagina

case:

Hoe krijgt een niet echt sexy maar zeer innovatief product in een niche markt toch aandacht?
Zelfstartend, kritisch en scherp, met gevoel voor krachtsverhoudingen in organisaties.

“Helma heeft bij NPS Diesel een voortrekkersrol gespeeld bij het in de markt zetten van de merken Zenoro (zenoro.com) en Xeamos (xeamos.com). Ze kan prima haar weg vinden en het doel bereiken te midden van multidisciplinaire teams. Ze heeft een sterke focus op resultaat, planning en budget. Haar aanpak is pragmatisch en doelgericht. Groot denken met beperkte middelen. Uitdagingen aangaan. Lef tonen en daadkracht! Niet tevreden met een 6-je. Samenwerking met externen (creatieve inbreng) verliep altijd gestructureerd met ook altijd weer de bewaking en sturing op kosten, planning en resultaat.

Soms is tijd kostbaar, en dat betekent dat slechts de essentie besproken moet worden om cruciale beslissingen te nemen. Helma voelt dat uitstekend aan. Kortom, ook uitstekend in project management en ontzorgen van het management (directie). Zelfstartend, kritisch en scherp, met gevoel voor krachtsverhoudingen in organisaties. De fijnste collega waar ik de afgelopen jaren mee heb mogen werken op het gebied van marketing en communicatie. Ik kijk nog steeds met veel trots en plezier terug op de samenwerking en het bereikte resultaat.”

Peter van der Heijden
Managing Director NPS Diesel

 

We moeten écht afspreken.

Wil je kennismaken? Heb je vragen of wil je een offerte?
Bel me of mail me, dan maken we een afspraak.

Adres

Deldenerstraat 294

7555 AL  Hengelo

Telefoon

+31 6 416 105 88

E-mail

helma@echthelma.nl

10 + 15 =