case:
Helma beweegt makkelijk in de organisatie, vindt snel haar weg, is benaderbaar en prettig in de omgang.
Het kiezen van een passende studie is een belangrijke maar ook ingewikkelde keuze voor aankomende studenten. Een kerntaak van de afdeling Marketing & Communicatie van Universiteit Twente is aankomende studenten begeleiden in dit proces. Dit doen we door voorlichtingsmomenten aan te bieden passend bij de fase waarin een scholier zich bevindt, van oriëntatie tot inschrijving. In september 2020 is Helma in het marketingteam van één van de faculteiten gestapt en heeft op voortvarende wijze aankomende studenten kennis laten maken met de UT en haar opleidingen. Ondanks het feit dat de campus leger was dan ooit door Covid-19 hebben we, mede dankzij Helma de transitie van fysieke naar online open dagen weten te maken.
Als interim marketeer was Helma naast de organisatie van de online open dagen ook verantwoordelijk voor content beheer en aanspreekpunt voor zowel opleidingen als studententeams. Wij hebben Helma als een zeer prettige collega ervaren, Helma beweegt makkelijk in de organisatie, vindt snel haar weg, is benaderbaar en prettig in de omgang. Ze staat zowel strategisch als tactisch haar mannetje maar is ook zeker bereid om de handen uit de mouwen te steken als er in de operatie iets moet gebeuren. Kortom, met recht een allrounder!
Irene van der Ploeg, manager marketing Universiteit Twente
Carolien Robaard, marketing- & communicatie adviseur faculteit Engineering Technology
We moeten écht afspreken.
Wil je kennismaken? Heb je vragen of wil je een offerte?
Bel me of mail me, dan maken we een afspraak.