Voor Morskate Aandrijvingen heeft Helma in 2023 een  strategisch marketing- en communicatieplan ontwikkeld en geïmplementeerd. Met behulp van het Business Model Canvas heeft Helma de missie en visie van Morskate aangescherpt, marketingdoelstellingen geformuleerd en een concreet actieplan opgesteld.

Een belangrijk onderdeel van deze opdracht was de begeleiding van het traject naar een nieuwe website. De focus lag op een sterkere uitstraling, een betere online vindbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en een hogere conversie naar prospects.
Morskate onderscheidt zich door persoonlijk contact en (ongevraagd) technisch advies. Deze kernwaarden zijn vertaald naar een heldere positionering en de slogan: “Jouw externe collega voor technisch succes.”

Met deze aanpak heeft Helma voor Morskate Aandrijvingen een sterker merk neergezet, een doelgerichte onlinestrategie geïmplementeerd en haar marktpositie verder verstevigd. Hier kan de marketeer van Morskate de komende jaren mee verder!




Ontwikkeling en implementatie van een strategisch marketing- en communicatieplan.

Deze opdrachtgevers gingen je voor:

"Helma beweegt makkelijk in de organisatie, vindt snel haar weg, is benaderbaar en prettig in de omgang."

Irene van der Ploeg - Manager Marketing Universiteit Twente

"Helma is loyaal aan haar opdrachtgever, een echte doorzetter, houdt focus en heeft een goede hands-on mentaliteit."

Hermien Roelofs - Secretaris Raad van Bestuur Saxenburgh Groep

"Helma heeft snel en doeltreffend onze wensen om weten te zetten in de praktijk, zodat het praktisch en efficiënt toepasbaar is."

Frans Nijman - Managing Director
Morskate Aandrijvingen

"Helma is zelfstartend, kritisch en scherp,
met gevoel voor krachtsverhoudingen in organisaties."

Peter van der Heijden - Managing Director
NPS Driven

"Wat mij het meest bij blijft is de warme en verbindende manier waarop zij haar adviezen kon overbrengen."

Fred Weijkamp - Teamleider Dienstverlening en Communicatie Gemeente Oldenzaal