Helma versterkte het marketingteam om aankomende studenten effectief te begeleiden in hun studiekeuze en hen kennis te laten maken met de UT en haar opleidingen.

Tijdens de COVID-19-pandemie ondersteunde Helma als interim communicatieadviseur het team van Saxenburgh bij de interne en externe crisiscommunicatie.

Hoe trek je aandacht voor een technisch innovatief product? Helma heeft bij NPS Driven een voortrekkersrol gespeeld bij de marktintroductie van de merken Zenoro en Xeamos.

Voor Morskate Aandrijvingen heeft Helma een strategisch marketing- en communicatieplan ontwikkeld en geïmplementeerd, met een focus op een sterkere positionering en online groei. 

Voor de gemeente Oldenzaal heeft Helma op meerdere momenten de communicatie versterkt, van ruimtelijke ontwikkeling en infrastructuur tot participatie en externe communicatie voor de toekomstvisie Oldenzaal 2040.

"Helma beweegt makkelijk in de organisatie, vindt snel haar weg, is benaderbaar en prettig in de omgang."

Irene van der Ploeg - Manager Marketing Universiteit Twente

"Helma is loyaal aan haar opdrachtgever, een echte doorzetter, houdt focus en heeft een goede hands-on mentaliteit."

Hermien Roelofs - Secretaris Raad van Bestuur Saxenburgh Groep

"Helma heeft snel en doeltreffend onze wensen om weten te zetten in de praktijk, zodat het praktisch en efficiënt toepasbaar is."

Frans Nijman - Managing Director
Morskate Aandrijvingen

"Helma is zelfstartend, kritisch en scherp,
met gevoel voor krachtsverhoudingen in organisaties."

Peter van der Heijden - Managing Director
NPS Driven

"Wat mij het meest bij blijft is de warme en verbindende manier waarop zij haar adviezen kon overbrengen."

Fred Weijkamp - Teamleider Dienstverlening en Communicatie Gemeente Oldenzaal